- Ogłoszenie o naborze
- Dokumenty rekrutacyjne
- Zajęcia w ramach projektu Świadomy przedszkolak
- Informacja dotycząca realizacji standardu dostępności (cyfrowy, architektoniczny) w miejscu realizacji projektu „Świadomy Przedszkolak” nr WND-RPPD.03.01.01-20-0464/20.
- Integracja Sensoryczna - Magda Obuchowska
- Trening Umiejętności Społecznych gr. II - Katarzyna Szymanowicz
- Trening Umiejętności Społecznych gr. I - Karolina Kolenda
- Zajęcia logopedyczne - Joanna Skwarko
- Zajęcia logopedyczne - Marta Jankowska
- Zajęcia logopedyczne - Iwona Baworska
- Zajęcia logopedyczne - Agnieszka Jarmołowska
- Zajęcia z arteterapii gr I - Celina Wierzbicka
- Zajęcia z arteterapii gr II - Marzena Szczęsna
- Zajęcia z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej gr. II - Hanna Sut
- Zajęcia z gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej gr. I - Monika Karwowska
- Zajęcia kompensacyjno-korekcyjne z pedagogiem - Anna Wierzbicka
- Zajęcia badawczo-laboratoryjne - Wioleta Olechno
- Zajęcia z języka angielskiego - Dorota Okrasińska
- Zajęcia z języka angielskiego - Edyta Pruszyńska
- Zajęcia dodatkowe-kodowanie - Klaudia Ferenc
- Zajęcia dodatkowe-kodowanie - Eliza Niemotko
- Zajęcia z edukacji przyrodniczo-ekologicznej - Hanna Sut
- Zajęcia z edukacji przyrodniczo-ekologicznej - Edyta Pawelska
- Zajęcia dodatkowe z informatyki - Anna Baczewska
- Zajęcia dodatkowe z informatyki - Agnieszka Bielska
- Zajęcia dodatkowe z informatyki - Ewelina Jędrys
- Zajęcia dodatkowe z informatyki - Monika Karwowska
Zajęcia dodatkowe z informatyki - Anna Baczewska
Program_INFORMATYKA_DLA_SMYKA.doc
Komputer to nowoczesne narzędzie edukacyjne o różnych możliwościach zastosowań. Zajęcia informatyczne przygotowują dzieci do korzystania ze współczesnych technologii komputerowych. Dzieci w trakcie zajęć zapoznały się z budową komputera i pierwszymi czynnościami związanymi z obsługą. Poznały także zasady prawidłowego i bezpiecznego korzystania z komputera i internetu. Zapoznały się z narzędziami do rysowania oraz do malowania i kolorowania gotowych rysunków. Korzystały z gier edukacyjnych przygotowyjacych do nauki czytania, pisania, liczenia, rozbudzania kreatywnosci dziecka.